19.8.13

Tag: 50 facts about me





 Ik heb de "tag: 50 facts about me" gedaan. Zo leren jullie me een klein beetje kennen! Here they come!;

1. Ik ben geboren op 4 juni 1993.
2. Ik ben 1.69 m. 
3. Ik kan mijn achillespees knakken.
4. Ik heb blauwe ogen.
5. Mijn officiële naam is Pasquale. 
6. Ben Vrijgezel.
7. Ik vind motten niet zulke leuke beesten.. 
8. Ik heb een (lange) bucketlist.
9. Kan niet zo goed Engels.
10. Ik heb bruin haar.



11.Ik ben orgaan en bloeddonor.
12. Ik hou van make-up en parfum.
13. Ik heb 2 piercings (Tragus & Helix) en aan beide oren 2 gaatjes.
14. Ik woon nu 5 maanden in Breda.
15. Ik hou van uitgaan.
16. Ik heb een oudere broer (21) en een jonger zusje (17) dat maakt dat ik de middelste ben (20).
17. Ben heeel nieuwsgierig.
18. Ik werk op dit moment met een goede vriend aan een film.
19. Ik wil een teddy dwerg konijn.
20. Sta voor veel dingen open.


 21. Als iemand me aanspreekt en ik er op dat moment geen zin in heb , dan doe ik net alsof ik ze niet begrijp of ga ik in een niet bestaande taal tegen ze praten.
22. TLC en MTV zijn mijn favoriete tv programma’s.
23. Ik heb altijd koude vingers en tenen.
24. Ik ga graag naar concerten.
25.Mijn moeder is een eeneiige drieling. Ik heb kans op meerlingen omdat het een generatie overslaat!  
26. Ik heb best wel schijt aan mensen.
27. Ik hou van thee drinken.
28.Ik word niet snel boos, maar als ik boos ben dan ben ik ook echt boos!
29. Ik ben geboren in een ziekenhuis.
30. Ik hou van inspirerende quotes.  


31. Geel is mijn lievelingskleur.
32. Organizen, opruimen yes me like! Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd!
33. Ik heb een hekel aan burgerlijke mensen.
34. Wil milieu bewuster worden.
35. Ik heb schoenmaat 40 of 41, 42 of 43 het is maar net waar mijn voeten zin in hebben. 
36. Heb een gat in mijn hand. GELD MOET ROLLEN!
37. Ik wil meer van de wereld zien.
38. Ben graag creatief  bezig.
39. I’m the weird friend.


40. Als iemand homo’s haat wil ik meestal ook niks meer met die persoon te maken hebben.
 41. Mijn verjaardag vieren vind ik niet zo leuk. En ouder worden al helemaal niet.
42. Ik kan lucide dromen.
43. Ben positief ingesteld.
44. Ik experimenteer graag.
45. Heb al 9 bijbaantjes gehad.
46. Kan uren dwalen in kringloopwinkeltjes.
47. Ik heb het liefste mensen om me heen.
48. Alleen de voorrondes van talentenjachten vind ik leuk à leedvermaak.
49. Mensen schattten me altijd een paar jaar jonger. I don’t get it..
50. Ik ben mezelf. 

 



Zo dat waren 50 random facts over mij als je vragen hebt of je ergens in herkent laat het dan achter in de comments! Vind ik leuk om te lezen!


5 opmerkingen:

  1. Dat van je achillespees is echt vuil haha! En mensen schatten mij ook altijd veel jonger, later gaat dit vast goed uitkomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa soms denk ik als ik 40 ben heb ik er vast profijt van haha!

      Verwijderen
  2. Hahaha ik kan mijn achillespezen ook keihard knakken - het is eigenlijk gruwelijk maar dan voelt het zo goed ;p

    en verjaardag vieren en ouder worden vind ik ook 'lichtelijk' hatelijk ...

    leuke post! Followed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje :) Ik woon ook sinds kort in Breda

    BeantwoordenVerwijderen