16.8.13

En jij bent?


 Omdat ik het zelf altijd wel zo fijn vind als iemand zich voorsteld zal ik het goede voorbeeld geven en zal ik dat zelf nu ook doen! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; Ik ben Pascalle ik ben 20 jaar, student Maatschappelijke Zorg en woon sinds kort op kamers in het gezellige Breda!


Waarom bloggen?

Ik ben een heel impuslief persoon en mij kennende doe ik het gene wat er meteen in me op komt. Ik heb altijd veel ideeën die ik wil uitvoeren. En ik zocht een soort ‘eigen plekje’waar ik dit kwijt kan en met mensen kan delen!

Er gaat nu geen heel riedeltje volgen met allemaal interview vragen of  mijn stappenplan voor het leven.

Je leert me vanzelf kennen en buiten dat ben ik wel even bezig om in 1,2,3 te zeggen wie ik ben, wat ik doe , hoe ik denk etc. because my head explodes of ideas ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten